Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gezocht tamil-teacher

  • bernie

    Hallo allemaal,

    Vanwege een jaarlijks bezoek aan een grote instelling voor maatschappelijke opvang in Tamil Nadu, India, ben ik opzoek naar iemand die mij Tamil kan en wil leren. Ik heb reeds een kleine basis van de taal onder de knie, maar zou dit graag wat uitbreiden. Ik pik de taal snel op, maar de uitspraak blijft een lastig punt. Oefenen met bandjes zegt mij niet zoveel omdat ik dan nog niet weet of de uitspraak van mijzelf correct is.

    Ik ben bereid om voor de lessen te betalen. Zelf kom ik uit de omgeving Zwolle.

    Met vriendelijke groet,

    Bernie

  • Rajan

    Hoi Bernie,

    En Tamil-teacher gevonden ?

    Via Tamil Films met engelse ondertiteling kun je nog sneller Tamil leren ook met juiste uitspraak .

    De groeten,

    Rajan.

  • Kannadiga

    Het is moeilijker om van films te leren dan met een bandje. Een bandje is gemaakt om de taal te leren en een film niet. Verder heb je uitleg nodig over grammatica, syntax enz.

    Het probleem waar Bernie mee zit is dat hij niemand heeft om de uitspraak te controleren.

    Ik ken een Nederlander met taalkundige achtergrond die Tamil geleerd heeft. Zijn uitspraak is goed tot zeer goed. Hij zou Bernie kunnen helpen.

    Laat hij contact met hem opnemen.

  • Rajan2

    Hoi Bernie,

    heb jij inmiddels tamil geleerd?

    Uit welke regio kom jij?

    groeten

    Rajan