Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Situatie Tamils

  • Miss NL

    Beste Mensen,

    Toen ik de eerste paar topics opende dacht eindelijk word serieus naar de Tamils gekeken en de problemen van de Tamils in het buitenlicht gebracht, maar helaas word daarna niet meer serieus gediscusseertd en eindigt weer in onzin.

    Zelf ben ik geen Tamil, maar ik ben zeer geintresseerd waarom men en vooral europa en Amerika de werkelijke probleem van de Tamils niet begriipen???

    Waarom vecht de LTTE? De Tamils worden onderdrukt, hun rechten worden ontzegt, ze hebben geen andere keuze dan vechten voor hun eigen rechten>>> Dit wordt door de regering van srilanka en ook door voornamelijk VS als terrorische actie gezien!!!!

    Laast was er weer een aanslag op een weeshuis, waarbij 61 school meisjes zijn vermoord door de singaleze regering, ik denk dat Srilanka zelf niet weet wat het word terreur inhoudt, want geloof me mensen het is vooral de strilankaase regering die vaak zulek acties gebruikt. Ze vermoorden dagelijks onschuldige Tamil burgers, vooral babies tot kinderen die niets van schuld afweten. Waar blijven de mensen rechten???

    Tamil Tijgers vechten voor de vrijheid van de Tamils niets meer of minderm, maar de Srilankaanse regering voert oorlog op onschuldige burgers!!!!

    Ik denk dat er serieus gekeken moet worden naar de situtie van de Tamils. Waarom zijn er zoveel Tamils naar het buitenland gevlucht??? Omdat ze in hun eigeland worden uitgeroeit door de srilankaanse soldaten.

    Tot slot wil ik het volgende melden, wij als Nederlanders kunnen wel zeggen we hebben hier niets mee te maken, maar vergeet niet dat wij degelijk een rol hebben met de situatie in Srilanka. Wij, Engelsen & Portugezen waren vroeger kolonie landen van Srilanka, voordat de europeanen daar kwamen, Leefden de Tamils en Singalzen gescheiden van elkaar, ze hadden allebei een eigen staat en leefden gescheiden vanelkaar. Maar de Engelsen hebben de 2 volkeren samengevoegd en de macht aan de Singalezen gegeven!!! De Singalezen hebben de macht misbruitk, door de Tamils te onderdrukken!!

    Dus kortom mensen ik hoop dat jullie inzien dat Wij Europeanen een grote rol hebben gespeel vroeger, dat nu tot een grote probleem heeft geleid en de Tamils zijn de dupe hier van geworden!!!

    Hoe kunnen wij nu hen de rug terug keren en Amerika zeggenschap volgen????

  • TVLnews

    Beste?

    Wij van TVL news zijn hier actief mee bezig! wil jij graag een verbetering brengen om dit conflict juist te addresseren en wellicht iets te kunnen betekenen voor de Tamils? Stuur dan een mailtje naar TVLnews@hotmail.com en misschien kunnen wij dan iets voor elkaar regelen! Er zijn internationale diplomatieke acties onderweg en daarbij hebben wij ook NIET Tamils nodig! Wij Europeanen hebben een grote verantwoordelijkheid, ook als het gaat om de Tamils in Sri Lanka!

    Wij hopen snel van jou te horen!

    TVLnews@Hotmail.com