Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gezocht

  • Bieke

    Hej iedereen

    Ik ben Bieke, een 17jarig Belgisch meisje. En dit jaar ben ik voor enkele weken naar Sri Lanka geweest om daar aan vrijwilligerswerk te doen.

    Nu ben ik reeds 3 maanden terug en ben ik volop bezig met het inzamelen van geld zodat de Tamilgemeenschap in Kalutra huisjes kan bouwen.

    Dit jaar zit ik in mijn laatste jaar van het middelbaaronderwijs en moet ik een eindwerk maken. (Ik weet niet of dat ook in Nederland wordt gedaan, maar een eindwerk is dus een naslagwerk dat elke leerling moet maken over een onderwerp naar keuze.)

    Ik zou graag mijn eindwerk over de Tamilgemeenschap in Sri Lanka schrijven. Hierin zou ik graag willen aantonen waarin de Tamils, de Sinhalezen en de Tamiltijgers allen van elkaar verschillen.

    Dus indien er zich iemand geroepen voelt om me te helpen, laat dan een berichtje achter. Alle tips zijn welkom

    Dankjewel

    Vele zonnige groetjes Bieke

  • rik

    dag Bieke,

    In Sri-Lanka zijn 2 bevolkinggroepen en geen 3.De Tamil-Tijgers zijn het “leger”van de Tamils die strijden voor een eigen staat in het noorden en oosten van Sri-Lanka.

    Dit ter verduidelijking op je oproep.

    groet rik

  • rik

    dag Bieke,

    Ter verduidelijking bij je oproep:Tamil-Tijgers zijn geen bevolkinggroep in Sri-Lanka maar het leger van de Tamils die strijden voor een eigen staat in het noorden en oosten van Si-Lanka.

    groet rik