Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

situatie in Sri Lanka

  • Raja

    Gezien de situatie rond het midden oosten valt Srilanka weer buiten het nieuws wat niets nieuws is.

    Het regeringsleger is de strijd aan het verliezen de LTTE met hulp van India rukt verder op. Het regeringsleger biedt goed verzet maar het lukt nog niet aardig.

    Zoals vaak staat vermeld dat Jaffna in handen van de SLA is dit is niet waar het is in handen van de LTTE.

    Ik wil graag de mensen doen beseffen dat Srilanka in de shit zit.

    De president wordt in het zadel gehouden door de USA

    en door de wapenhandelaars : USA, Israel, China Pakistan Rusland. India bestookt Srilanka onofficieel net als wat ze bij pakistan doen zij steunen de LTTE en leveren troepen wapens etc etc aan de LTTE. de USA doet dit bij SLA alleen dan geen troepen maar enkel Wapens. alleen de mensen die de wapens moeten dragen raken op.

    onder andere Israel houdt de oorlog in stand.

    althans voor hun oorlog tegen de Hezbollah en libanon.

    ZIj leveren speciale patroullie boten aan de SL navy en speciale torpedo's aan de LTTE. dit was dus staatsgeheim.

    Ik wil de mensen wakker schudden en hun ogen openen dat srilanka naar de klote gaat. ik probeer steun van het volk te krijgen om hun te laten inziend at de president weg moet evenals de LTTE. het Srilankaanse volk heeft gekozen voor deze president en deze tragedie over zichzelf heeft afgeroepen. maar toch wil ik ze deze zware misstap vergeven en hun helpen land op te bouwen.

    Kies geen kant er zijn geen singalezen of tamils burgers vedda's etc etc maar Srilankanen.

  • verspers

    Voor fotoreportage zie www.verspers.nl