Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wordt gevaarlijk

  • shanthan

    Beste lezers

    Mijn vrouw heeft een visie gezien van God'swege over Sri Lanka om te bidden

    zodat het niet moet gebeuren. Wij zullen dat zeker doen en daarnaast ook aan

    anderen waarschuwen vind ik persoonlijk toch belangrijk. Of u erin gelooft of niet.

    Omtrent de onafhankelijke dag ( 04.februari) zal er in Colombo een grote bloed bad worden. Waarbij vele Tamils en Singalezen omkomen. Inclusief de minister president. Waardoor 10 dagen lang geen regering meer zal zijn!. Dit zal erger worden dan in 1983!

    Lieve mensen, bid voor dat land en waarschuw uw familieleden aldaar om alert te zijn.

    Verder hopen wij dat het niet zover moet komen door onze gebed. Wilt u ook mee bidden?

    Groetjes

    Shanthan.

  • Chandra

    Shanthan, reuze bedankt voor uw waarschuwing. Ik heb direkt mijn familie en

    vrienden gewaarschuwd om Colombo te vermijden. Is Jaffna wel veillig?

    Groet, Chandra

  • Freedom

    Dit berricht niet te serieus opvatten. 70% zeker dat dit niet gebeurd. De regering en de rebellen gaan weer onderhandelen voor een stabiele en waardevolle vrede. laten wij aub niet te gauw deze berichtgeving serieus opvatten aangezien het niet gebaseerd is op feitelijke informatie of handelingen van bepaalde groepen of individuen.

  • ekeni

    ik zie deze site voor het eerst, en zal er zeker meer op kijken,

    fijn dat ik op deze manier op de hoogte gehouden wordt van de ontwikkelingen in Sri Lanka.

    Ik hoop echt dat het goed komt,

    is er nu weer een andere partij die roet in het eten gooit,

  • shanthan

    Of Jaffna veillig is, nee dat weet ik niet. Volgens de Tamil TV zenders hoor je

    alleenmaar slechte berichten.

    Trouwens, het lijkt erop dat onze gebeden gehonoreerd zijn maar dat is dus geen reden om niet meer te gaan bidden voor Sri Lanka.

    Chandra, blijft bidden hoor.

    Groetjes van

    Shanthan.

  • shanthan

    Dus u gelooft erin dat er 30% zeker is dat dit wel gebeurd. Nee, dat willen wij juist 0 % maken. U mag ook mee bidden hoor.

    Het is inderdaad waar dat er een besprekingen zouden plaatsvinden met de alleen met de Tijgers en de Regering. Maar vergist u zich niet dat er daar nog meer partijen zijn.

    Maar toch vind ik dat de mensen die daar wonen of gaan, om alert te blijven geen kwaad kan doen…. toch?

  • shanthan

    Welkom ekeni.

    Er zijn meerdere partijen actief die de orde willen storen.

    Groetjes

    Shanthan

  • kaimutie

    En tot welke God bid jij shanthan.

    vanakam

  • shanthan

    Tot de enige ware God en die was en die is en die komen zal.

    Vanakkam

  • otta poora

    shiva????