Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vertaler/tolk Singhalees gezocht

  • chou

    Hallo ik ben met spoed op zoek naar een tolk of vertaler Singhalees, een van de talen die op Sri lanka wordt gesproken. Kan iemand mij hierbij helpen

  • Vic

    ik spreek Tamils..dus als je nog zoekt, kan je mij wel mailen…laterz

  • Mila

    Hi,

    Dit is wel n late reactie, ik denk dat U al een vertaler hebt gevonden maar als U nog in de toekomst iemand zoekt, mijn vader is een beedigd vertaler nederland, tamils, singhalese en engels. Voor meer informatie kunt U me mailen.

    Met vriendelijke groet,

    Mila

  • lieke

    IK zoek er ook een

    Ik heb je een mail gestuurd hoop dat je hem zo snel mogelijke leest!

    Groetjes lieke

  • prass

    hai chou

    ik kan vertalen nederlands,engles, naar sinhalees als je nodig hebt

    groetjes

    press

  • Mika

    Ik ben op zoek naar een vertaler die Nederlandse brieven in het Sinhalees kan vertalen. Liefst ergens in Nederland. Groetjes ANnemiek

  • Esther

    Hoi,

    Ik ben opzoek naar een singhalese tolk. Tijdens het zoeken kwam ik op deze pagina terecht. Ik zie dat het vanuit 2005 is maar wil het toch proberen.

    Mocht u Singhalees kunnen vertalen en schrijven dan kunt u mij wellicht helpen. Mail mij gerust op esther_niroshani@hotmail.com

    Dank u wel,

    Esther

  • Nadine Lakshmi Indira

    Goede dag,

    Ik ben Nadine en geadopteerd uit Sri Lanka.

    Mijn biologische moeder is sinds december, 2007 via de stichting het FIOM gevonden.

    deze zomer ga ik op vakantie 14 t/m 29 aug. voor de ontmoeting naar Sri Lanka

    en wil een brief meenemen die van het nederlands naar het Tamil en Singhalees wordt vertaalt want ik weet niet of ze nou Tamil of Singhalees spreekt/leest.

    Wél hebben we een broef van haar gekregen die kan ik eventueel via mail naar je opsturen als u reageerd…dat was een zelfgeschreven brief en die is in het Engels en Nederlands vertaalt door een contact persoon die we uit het oog zijn verloren.

    alvast bedankt!

    Nadine Lakshmi IndiraEsther schreef:

  • M. Sullivan

    Beste,

    We zijn altijd opzoek naar vertalers en tolken in het Singhalees. Indien u een gekwalificeerd iemand kent dan kunt u deze doorsturen naar onze website op: www.gatim.nl. We zijn een internationale vertaalorganisatie, met af en toe behoefte aan een groot aantal linguïsten op één taalgebied. Singhalees-Nederlands is vrij zeldzaam.

    Alvast dank!

    Met vriendelijke groeten,

    Khatim Seed

    Address: Ocarinalaan 722

    2287 SN Rijswijk

    The Netherlands

    Tel: (+31) (070) 7855061

    Fax: (+31) (084) 8312540

    Skype: GATIMLS

    E-mail: info@gatim.nl

    Website: www.gatim.nl