Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tamil TV via Sateliet ?

  • Manjula

    Wie weet welke Tamil TV kanalen via sateliet in Nederland te ontvangen zijn? En waar kan ik meer informatie krijgen?

    Niemand in mijn omgeving weet hier iets vanaf. Hopelijk heeft iemand van jullie meer ervaring hiermee.

    Groeten,

    Manjula

  • rik

    Dag Manjula,

    Via sateliet en met een t.v.kaart die je moet kopen kun je een aantal zenders ontvangen.Er zijn wel verschillende kaarten voor de diverse zenders.

    Vectone is gratis.Veel nieuws.

    T.T.N en op deze zender is men nu bezig met een rechtstreekse ontvangst vanuit

    Tamil Eelam voor bepaalde uren.

    Deepan t.v. Nieuws en films en info.

    Dan music,Dan cinema en nog 4 zenders op deze kaart waarvan een in singalees. is

  • Manjula

    Weet je ook of er Tamil kanalen uit India in Nederland te ontvangen zijn?

    Bijvoorbeeld Sun TV?

  • rik

    Alleen via een t.v. kaart,soms komen er ook uizendingen gratis door en dan van alle eerder genoemde zenders.

    groet Rik

  • Kannadiga

    Ik zou meer informatie over SunTV willen hebben. Dit is een internationale TV die behalve Tamil ook programma's heeft in het Kannada (Udaya TV ), Malayalam (UshaTV) en Telugu.

    Dit schijnt de bekendste international TV te zijn in Tamil e.d. In USA overal te ontvangen. Maar hoe zit het in Nederland?

    http://www.sunnetwork.org/suntv/

  • rik

    Sun-tv goed te ontvangen via betaalkaart in Nederland .Uiteraard via satelite.

    verdere info heb ik niet omdat ik zelf hier geen t.v.-kaart voor heb.Als het gratis is is de ontvangst goed,gewoon regelmatig afstemmen.

  • Mathumitha

    Deepam is op dit moment gratis te ontvangen!

  • Kannadiga

    Dat heb ik ook gemerkt. Deepam is gratis, maar voor hoe lang?

  • Manjula

    Hoi Kannadiga,

    Ik heb nu op http://www.kingofsat.net uitgevonden dat SunTV vrij te ontvangen is op de Hotbird4 sateliet. Ik weet nog niet welke schotel en ontvanger ik hier voor nodig ben. Heb al wel geleerd dat via sateliet.startpagina.nl heel veel links te vinden zijn. Het is echter zoveel dat je moeilijk je weg kan vinden.

  • Kannadiga

    Bedankt voor de informatie. Sun TV zou geweldig zijn. Vooral als de andere kanalen van de Sun-groep ook te ontvangen zijn. Ik denk aan Udaya (Uthaya) TV, in het Kannada, mijn moedertaal.

    Ik ga het uitzoeken.