Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie kent Arumugam Thanuvasthan

  • A. Stoel

    Ik werk voor de stichting Emplooi. Deze stichting stelt zich tot doel om vluchtelingen met een verblijfsstatus te begeleiden naar werk. Nu heb ik eind december een passende baan gevonden voor Arumugam Thanuvastan. De werkgever wil hem graag voor een sollicitatiegesprek uitnodigen, echter is dhr Yhanuvastan sinds eind december onbereikbaar. Ik heb hem nog telefonisch gesproken na de ramp, maar daarna niet meer. Voicemail, brieven, bezoek aan huis, niets wijst op zijn aanwezigheid in Den Helder. Vermoedelijk is hij naar Sri Lanka. Eind deze week wil de beoogde werkgever een beslissing nemen, wanneer dan nog niet bekend is waar dhr Tanuvasthan verblijft en hoe hij bereikbaar is. Wie helpt mij hem te vinden.

    Bij voorbaat dank.

    A. Stoel

  • thasan

    U kunt beter naar Hindoe Tempel in Denhelder opbellen en vragen. Volgens mij ze kunnen voor u antwoord geven. ( Hindoe Tempel is een soort ontmoeting plaats voor Tamils)