Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mullaittivu

  • jan

    hallo

    ik ga vogende week naar Sri Lanka,

    mijn vraag is:

    kan ik naar Mullaittivu reizen?

    alvast bedankt voor uw reacties.

    jan

  • shanthan

    Ja hoor. Wel moet u twee controle posten passeren. Eerst door de SL leger en daarna de Tijgers. Dat zal wel een vermoeiende reis worden hoor.

    Trouwens de parlements lid van Canada and ook van Japan zijn al in Mullaitivu geweest. En zij hebben het belooft dat zij de weder opbouw geld niet aan de regering en noch aan de Tijgers geven. Zij wouden dat zelf beheren en toezicht houden. Beter kan eigelijk niet.

    Groetejs van

    Shanthan.

  • shanthan

    ik heb vandaag op de Tamil TV vernomen hoe je je gemakkelijk door de controle post van de Tijgers passeren als u naar het gebied wil inreizen.

    3 voudige papieren meenemen waaruit de inhoud van uw spullen zou blijken. En als u dat heeft dan kan de controle snelle plaats vinden in Omanthai.

    En verder vandaag ook de leider van UNHCR met de Tijgers geproken over de weder opbouw. En komende vrijdag gaat de bemiddelaar van Norwegen ook naar de Tijger gebied toe om niet over de vrede proces te praten maar alleen over de herstel van de schade.

    Nu lijkt het erop dat de wereld degelijk zorgen maken over de miderheden gebieden en ook door Tijgers beheerste gebieden.

    Dus goed nieuws voor allen en vooral voor de slachtoffers en nabestaanden.

    Groetjes van

    Shanthan.

  • jan

    beste shanthan

    hartelijk bedankt, voor je reactie's.

    ik vind het fijn dat je me op de hoogte houdt.

    verder denk ik dat het een goede zaak is, dat er op dit moment gesproken wordt

    over wederopbouw en dat er zo spoedig mogelijk ook werkelijk wat gedaan word.

    mocht je nog informatie hebben, ik hoor het graag.

    groetjes jan