Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schrikkende beelden uit Mullaitivu

  • shanthan

    Beste Lezers,

    Rondom Districht Mullaitivu zijn heel wat foto's te vinden.

    Zie : http://www.tamilnatham.com/

    Shanthan

  • shanthan

    Zie onder de datum 31.12.04

    Shanthan

  • Paul

    Beste Shantan,

    Klopt het dat de hulp niet goed op gang is gekomen in vooral het Oosten van Sri Lanka? En wat vind u ervan dat Kofi Annan niet naar de Tamil gebieden is afgereisd is? Ik dacht dat de VN onafhankelijk was en ook naar de Tamil rebellen zou afreizen!

    Wat heeft dit voor een impact op het vredesproces tussen de Sri Lankaanse regering en de LTTE?

    Waarom doet de Sri Lankaanse regering zo geheimzinnig over de Tamil gebieden, en waarom grijpen ze dit niet aan om echt vrede te maken? Hoe komt het dat de Tamil Rebellen zo snel reageerde na de ramp? Ik heb het gevoel dat de sri lankaanse regering erg vreemd doet door ook hulp van Italie aan de Tamils te weigeren

    Graag uw zijde van het verhaal aangezien u veel wist van Mullaitivu.

    Groeten

    P

  • shanthan

    Beste Paul,

    Nou, eindelijk door dit, bestaan van de Tamil minderheden en de corrupte regering zijn aan de buiten wereld bekend gemaakt.

    En te hopen dat Kofi Annan en de Eu’ers in de komende tijden ook naar de Oosten zouden reizen. Zo zullen de schreeuw van de minderheden geholpen kunnen worden.

    Redenen genoeg voor de tijgers geweest, althans al in november 2004, om die vrede besprekingen te afblazen.

    Hoe het verder zich zal ontwikkelen …?????? Afwachten dus.

    En waarom doet de regering zo geheimzinnig over:

    - Ten eerste Politiek

    - Ten tweede het geld!!!! ( Sri Lankaanse regering wil graag de loterij die op Sri Lanka gevallen heeft na de ramp, in haar eigen maken. Dus niet delen met een ander)

    - Volgens een profeet, die ruim een jaar geleden overdelen was, zal daar een vrede komen door tussen komst van 3 buitenlandse regeringen/Landen als de tijgers en de regering niet nakomen van de voorwaarden die de vrede proces zal voortzetten. De tijd is nabijgekomen, dat denk ik.

    Met vriendelijk groet,

    Shanthan.

  • rik

    Dag Paul,

    VN zou onafhankelijk moeten zijn,maar de regering bepaald waar iemand naar toe mag.Dus….

    Goederen,ingezameld door Tamils worden niet doorgelaten,of met mondjesmaat. Het Sri-Lankaanse leger stuurt de goederen naar die plaatsen waar de Singalezen wonen.Deze mensen hebben zeer zeker ook hulp nodig maar hier zorgt de regering voor.Triest maar het is zo.Ik hoor en zie dagelijks de beelden via TTN en Vectone.

  • Paul

    Beste rik

    kom jij uit sri lanka? en wat erg dat Koffi Annan niet het noorden en oosten mocht bezoeken he? dat vredesproces stelt helemaal niets voor man!

    echt triets wanneer krijgen die mensen nou eens vrede!

    groetjes

    ps mail me eff!!

  • shanthan

    Mullaitivu zal door Duitsers weder opgebouwd gaat worden??

    Groetjes van

    Shanthan

  • Peter

    Wat een onzin en leugens allemaal !!!!!!!!!!!!!

    Kofi Annan mocht wel naar Oosten SL en is daar ook

    geweest zoals beelden van ARD/ZDF aantoonden.

    Alleen……..in de door de rebellen gecontroleerde

    gebieden kon SL regering niet garant staan voor diens

    veiligheid. Voordat men beweringen doet moet men

    eerst de internationale wereldpers volgen en niet

    ten onrechte beschuldigingen uiten, want dat schaadt

    de desbetreffende bevolkingsgroepn nog meer.

    Ik raad trouwens iedereen b,v, aan om eens te onder-

    zoeken hoe democratisch rebellen eigenlijk zijn.

    In SL stonden ze bij de afgelopen verkiezingen n.l.

    voor etnische zuiveringen en moordpartijen onder

    Tamil parlementariërs. En recruteren ze conform

    zeker 3 internationale organisaties nog steeds kinderen,

    ook onder de slachtoffers van de ramp.

    Kortom volg eerst onafhankelijke onpartijdige nieuwsvoor-

    ziening in plaats van je mee te slepen door emoties.

    Sterkte,

    Peter

  • Nihal

    Mooi om te horen dat die Duitsers in LTTE gebied willen investeren, alhoewl ik het belachelijk vind dat Tamils uberhaupt worden geholpen, want ze krijgen altijd al veel en worden altijd voorgetrokken doordat zij die Tamils in het buitenland hebben die altijd propaganda maken dat de Tamils gediscrimineerd worden.

    Peter die LTTE is inderdaad niet democratisch. Ik ben blij dat de VS langer blijft en hopelijk hen uitroeit. En trouwens ik ben blij dat de Singhalezen aan de macht zijn dan die domme Tamils in het Noorden die altijd praten over discriminatie.

    De Singhalese regering discrimineerd helemaal niet aangezien de Tamils altijd voorgetrokken worden en daardoor de Singhalezen achter worden gesteld! en dit heeft dan ook voor die oorlog gezorgd.

    Ik ben van mening dat Chandrika wel degelijk heeft laten zien dat zij de Tamils als gelijke ziet aangezien zij bereid is om een Tamil kind te adopteren!

    Hopelijk blijven de Singhalezen altijd aan de macht en ik ben blij dat Peter onze Singhalese mening deelt! Peter ik ben blij dat jij die Pro -Tamils eens eff de waarheid zegt want deze mensen denken dat ze ons kapot kunnen maken door hun domme uitspraken zonder onafhankelijk naar het nieuws te kijken! Het zuiden en een stukje in het Oosten is immers het hardst getroffen!

    Bedankt Peter!

    ps bedankt dat je al eerder tegen die pro Tamil mensen en achterlijke kinderen die hier op de site propaganda voor LTTE maken de waarheid hebt verteld.GA ZO DOOR!!

  • shanthan

    Zo dom als Nihal heb ik niet verwacht van een Nederland wonende Singelees. Zo meet ik u met uw eigen maat. En verder, langdurige onderdrukkingen of minachtingen zal leiden tot een geweld of een oorlog. Het zij in een land of in een gezin.

    Er is altijd een oorzaak voor deze gevolg van 20 jaar oorlog! Maar het is nu niet de juiste moment over de discriminatie te hebben. Samen met mij zijn er velen en zelfs wereldwijd bezig om de nabestaanden te helpen. En hoe het ook zij de waarheid zal ooit boven water komen ookal lijkt het lang te duren.

    Anders heeft een rechtvaardige God niets te betekenen. Denkt niet dat de regering die van meerderheid bestaat en die vertelt aan de buiten wereld iets en dat de waarheid is! Of dat nou waar is of gedeeltelijk waar of gedeeltelijk niet waar of zelfs leugens, kom je niet onderuit voor Gods ogen. God heeft de laatste woord en HIJ is rechtvaardig!

    Ik zeg niet dat alle Singelezen dom zijn! Dat is niet waar. Maar Nihal is een dom Singelees en hart van steen. Hoe kom ik daarbij….. Nou die naam van hem in het Tamil betekent.. Ni hal..= Je bent een steen! . Misschien is het toch te verklaren hoor dat het kwam door de naam van die….

    Groetjes van

    Shanthan.

    PS: Probeer eerst vrede te vinden in je eigen hart en dat zal doorgang vinden in je eigen gezin en daardoor je buren en doordeze naar je eigen dorp en uiteindelijk naar je land. Eens en ooit moet een begin zijn! En dat verantwwording ligt bij jou! En niet bij een ander. GOD zegen u.