Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Veeldoden door vloedgolf

  • shanthan

    Volgens de laatste berichetn zijn er al 2700 doden gevallen. Waaronder 500 kinderen.

    Point Pedro en omgeving 150 en de meeste doden zijn in Trinco en ook in Mullaitivu. Er zijn nu al 300 doden naar het ziekenhuis in Vavuniya gebracht!

    TTN is bezig voor de ramp gebieden te helpen d.m.v de Tv programma, velen ondersteunen het. Zie ook Vectone news.Continue over Sri Lanka en vooral ook veel over de noordelijke gebieden. Telefonisch kontakt is niet mogelijk. Mijn broer heeft mij wel een sms gestuurd maar andersom lukt het gewoon niet.

  • Tepilla

    hallo meneer shanthan

    de dag van de tsunami hadden wij ook geen bereik naar onze familie

    en er zijn meer kinderen dood gegaan in de plaatsen waar de meeste

    tamils wonen de maand ervoor was er srilanka

    Muluthive heel veel slangen op een plaats dat komt dat ze een instinct

    hopelijk gebeurt nooit meer zo iets verschikkelijks zoals er in

    Zuid-Oost Azie is gebeurt

  • shanthan

    Hallo mevrouw Tepilla

    Ja, dat hoop ik ook voor ze.

    Verder begrijp ik van uw verhaal dat de slangen instinct hebben voor zulke gebeurtenissen. Ja, helaas wij als mensen dat niet kon voelen aankomen.

    Dan waren er wel velen gered. Maar ja, dat komt ook mede door de verantwoordelijk mensen die hun taak niet verantwoordt achten. En dan nog, mogen zij allemaal op hun verantwoordelijk plaats blijven werken. Werken..???

    OK

    Groetjes van

    Shanthan.

  • shanthan

    Tepilla,

    Ik heb gehoord dat je wat informatie hebt over tsunami.

    wil je mij mailen?

    shanthan@hetnet.nl

    Alvast bedankt en groetjes van

    Shanthan.