Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gezocht

  • Wim

    Ik zoek adressen in Vavuniya van een bepaalde familie. Wie kan mij helpen om een vader in Nederland te helpen zijn kinderen te vinden in Vavuniya.

    Ik kan geen telefoonlijst vinden uit deze plaats en misschien is er iemand die nog kontakten heeft in dit gebied.

    Vriendelijk dank.

    Wim

  • A.P.S.H

    Betse Wim,

    Mijn zwager woont in Vavuniya en ik heb regelmatig telefonisch kontakt met hem.

    Misschien kan ik u wel helpen.

    Groetjes van

    APSH

  • Wim

    Beste meneer of mevrouw,

    Het emailadres wordt niet gevonden. De mail kreeg ik als onbestelbaar terug.Ik heb een bericht met info klaar liggen en vraag of u mij wilt mailen zodat ik de informatie kan doorspelen.

    We zijn in hoopvolle verwachting.

    Groet

    Wim

  • shanthan

    mijn e mais adres is : shanthan@hetnet.nl

    a.u.b

  • G. Kuiken

    Kunt u ons vertellen hoe de toestand in Vavuniya is? Onze dochter haar familie woont in Kathadi Sennakullam. Onze brieven gaan via nr. 11 Sellappah Stores, Horowpothana Road, Vavuniya.

    We kunnen geen contact krijgen met faher Groos uit de St. Anthonius Church in Vavunyia. Deze priesters hebben voor ons gezocht en de familie uiteindelijk gevonden. Kan de zwager van SPSH ook voor ons informeren naar de familie?

    Alvast hartelijke dank,

    Gerrit KuikenA.P.S.H schreef:

    >

    > Betse Wim,

    >

    > Mijn zwager woont in Vavuniya en ik heb regelmatig

    > telefonisch kontakt met hem.

    > Misschien kan ik u wel helpen.

    >

    > Groetjes van

    > APSH

  • shanthan

    Beste Kuiken,

    Sorry dat ik uw mail niet eerder had gezien.

    Volgens mij in Vavuniya is er geen probleem ontstaan door die vloedgolf.

    Want Vavuniya ligt niet aan de kust. Maar ik zal mijn best doen hoor. En als ik van mijn zwager iets hoor dan laat ik u het weten.

    Groetjes APSH

    A.P.Shanthan.

  • shanthan

    Beste G.Kuiken,

    Ik heb u een mail gestuurd en vervolgens krijg ik deze mail terug. Ligt dit aan mij of aan uw systeem.

    Your message

    To: G.Kuiken

    Subject: Re: Gezocht

    did not reach the following recipient(s):

    g.kuiken+AEA-zonet.nl on Tue, 11 Jan 2005 08:59:56 +-0100

    There was a SMTP communication problem with the recipient's email

    server. Please contact your system administrator.

    +ADw-hnexfe11.hetnet.nl +ACM-5.5.0 smtp+ADs-553 sorry, relaying denied from your

    location +AFs-195.121.6.177+AF0- (+ACM-5.7.1)+AD4-

  • G.Kuiken

    Hallo

    Nee dit is niet wat ik heb gestuurd

    Wij wilde u bedanken en we vinden het fijn wat u voor onze dochter wilt doen Wij hopen in juni naar Sri Lanka te gaan dus als wij iets voor u kunnen betekenen dan willen wij dit graag doen.

    Wij krijgen geen mail terug van de priester en het hotel in Anuradhapura Vriendelijke groet Gerrit, Marianne en Malika Kuiken

  • shanthan

    Beste Kuiken,

    Als ik u een e - amil stuur dan krijg ik een bericht terug dan het niet verzonden kan worden.

    Zie onderstaande bericht. Maar ik ontvang uw berichten wel. Ligt dit aan mijn systeem?

    Wilt u mij nogmaal mailen met ue e mail adres erbij?

    Alvast bedankt en groetjes van

    Shanthan.

    Your message

    To: G.Kuiken

    Subject: Re: Gezocht

    did not reach the following recipient(s):

    g.kuiken+AEA-zonet.nl on Thu, 13 Jan 2005 13:26:11 +-0100

    There was a SMTP communication problem with the recipient's email

    server. Please contact your system administrator.

    +ADw-hnexfe10.hetnet.nl +ACM-5.5.0 smtp+ADs-553 sorry, relaying denied from your

    location +AFs-195.121.6.176+AF0- (+ACM-5.7.1)+AD4-

  • G.Kuiken

    beste Shanthan

    Mijn emailadres is g.kuiken@zonnet.nl

    vriendelijke groet

    G.Kuiken