Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

OPROEP

  • Ranjith

    Vankkam,

    Ik ben op zoek naar studentenn die de mensen van Noord Oost Sri Lanka willen meehelpen hun stuk land op te bouwen en daarover na te denken en te discussieren. Ook willen we er als groep voor gaan zorgen dat er meer promotie en bekendheid aan Tamil Eelam gegeven word op een positieve manier.

    dit is een particulier initiatief en dus ook niet van de LTTE. het is de bedoeling dat we als (niet te grote) jongerengroep gaan samenwerken met de TECH een organisatie die goede banden met de SRi Lankaanse regering en de LTTE heeft!! Deze organisatie heeft al grote bekendheid in velen landen als Australlia, Canada, USA en Noorwegen. ZIj zijn een organisatie die vooral op de lange termijn denken en handelen!! denkend aan infrastructuur, technologie, educatie, vrouwen emancipatie etc etc

    Ik hoop dan dat jij, netzoals mij het lot van de Tamils in Sri Lanka aantrekt en met ons samen er iets moois van proberen te maken!!!

    Ik hoop dat jij met ons door het vuur gaat om de rechtvaardigheid en democratie weer een kans te geven in dit verwaarloze paradijs!!!

    ps Ik hoop dat er veel meisjes op deze oprroep reageren, dit omdat we willen laten zien dat vrouwen meer belangrijkere posities binnen organisaties moeten krijgen en dus dit ook een goed voorbeeld voor de mensen van Noord en Oost Sri Lanka

    BEN JIJ DUS JONG EN STUDENT EN WIL JE IETS DOEN IN DE WERELD JOIN DAN DE CLUB!!! MAIL MIJ EVEN OP RANJITHE@HOTMAIL.COM

    misschien kunnen we dan in de toekomst onze activiteiten niet alleen beperken tot in Sri Lanka maar ook andere landen en mensen die in nood zitten en onrechtvaardig worden behandeld!!!

  • Raja

    Mr. Ranjith,

    I would like to speak to you more in deatils, Will you please be kind enough to call me. 0622235886.

    Thanking you,

    Raja

  • lieke

    Het ligt er aan maar de meeste vrouwen worden slecht behandeld!

  • Ranji

    Dear mr. Raja!!

    can u mail me??/ or is that not possible??/

    i am afraid to phone u. Why do u wanna talk with me now on the phone ?? cant we do first on e mail???

    greetings Ranji