Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Reddy

  • Reddy

    Weet iemand met welke luchtvaartmaatschappij of site je het goedkoopst een ticket kan boeken naar Chennai of Bangalore?

    Ik ben van plan om in de maand november te gaan.

    Het goedkoopste wat ik heb gezien is 720 euro inc tax

    Amsterdam-frankfurt-Chennai-Frankfurt-Amsterdam

    bedankt voor uw reacties

  • Reddy

    Weet iemand met welke luchtvaartmaatschappij of site je het goedkoopst een ticket kan boeken naar Chennai of Bangalore?

    Ik ben van plan om in de maand november te gaan.

    Het goedkoopste wat ik heb gezien is 720 euro inc tax

    Amsterdam-frankfurt-Chennai-Frankfurt-Amsterdam

    bedankt voor uw reacties

  • LTTE peace secretariat!!

    U heeft misschien niet veel info aan mijn bericht, maar in de toekomst zal er een speciale tamil airline worden opgesteld zodat er rechtstreeks naar Tamil gebieden in de wereld kan worden gevlogen!!

    vriendelijke groet

    Tamil Eelam

  • A.P.S.H

    Hello Reddy,

    Als je goedkoop wil vliegen dan moet je een charter vlucht nemen. Bijvoorbeeld van vlucht van Holland Excel (zie RTL4 , pagina 528) vanuit Amsterdam naar Goa, retour kost maar Euro 249/= of Euro 301/= voor een duur van maximaal 4 weken. Vanuit Goa met de trein naar Chennei is te doen binnen 1 dag.

    Of moet je via Frankfurt reizen met Condor air (www.condor.de). Soms bieden zij aanbieding van lang reizen voor maar Euro 99/- voor enkel reis incl.belasting ect. Dan kost het een retour maar voor Euro 198/=. Maar zulke aanbieding krijg je niet altijd hoor. Als je regelmatig naar hun web kijkt dan vind je het wel hoor.

    Ik wens je heel veel succes toe.

    Groetjes van APSH