Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

curcus singelees!

  • lieke

    Hallo ik wil graag singelees willen praten wie kan me dat leren je kan me mailen dit is me mail adres liekepriyangani@hotmail.com

    Groetjes lieke

  • Ranji

    hey Lieke,

    Singhalees leren, dat gaat heel moeilijk in Nederland. Je kunt het beste proberen in contact te komen met SInghalese families. Er zijn er best wel wat te vinden, maar je moet eff goed zoeken!!!!

    groeten

    Ranji

  • lieke

    En waar zou je dat kunnen vinden volgens jouw?

  • Ranji

    Beste Lieke,

    probeer eens te vragen op www.srilanka.startpagina.nl en dan die forum. Daar zijn meer Sinhala mensen online dan op dit forum. Dit forum zitten veel Tamils en mensen die naar India willen afreizen. Of bezoek een keer Sri Lankaanse feesten. Als je daar mensen leert kennen al zijn het tamils dan weten ze vast wel een sri lankaan die sinhala kan. Overigens is het dan vaak op particulier initiatief, want in Nederland is geen instituut of scholengemeenschap die SInhala aanbied!

    sterkte en anders mail maar een keer naar mij!!

    groetjes

    Ranji

  • lieke

    wat is je adres dan?

  • Ranjith

    add me maar op msn Ranjithe@hotmail.com

    laterz

  • Werner

    Lieke als je naar www.intertaal surft daar vind je een cd-rom om singalees te leren en kost 36.95 €

  • Rottje

    he lieke!

    Ben je singalees?

    Want ik wil namelijk ook singalees leren..heb wel een paar boeken en heb al wat mensen leren kennen..

    Groetjes sita:

    prinses_nisansala@hotmail.com

  • lieke

    Ja,dat wil ik

    Je kan me mailen op!

    liekepriyangani@hotmail.com

    Groetjes lieke