Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tamil leren

  • Joris van Eck

    Ik ben nu al een aantal keer in India geweest en bezoek daar elke keer een weeshuis. De kinderen daar praten tamil en hebben mij ook al een paar woordjes geleerd. Maar nu lijkt het mij echt heel leuk, als ik normaal met ze kan praten. In het engels is dit toch beperkt.

    Ik heb een zelfstudie cursus tamil besteld, maar alleen uit een boek leren vindt ik toch lastig.

    Mijn vraag is dus of er iemand ( liefst omgeving Den Haag ) is die tamil les wil geven. Mag ook tegen betaling.

    Of als er iemand, iemand weet die les geeft in Tamil, laat het mij dan weten

    Mijn mail is: meesterjoris4@hotmail.com

    Alvast bedankt.

    Joris van Eck

  • Rajan

    Hoi Joris,

    Leuk om te weten dat jij Tamil wil leren ,met een doel om normaal met hun te communiceeren.

    Je moet erg gemotiveerd zijn, want het is geen gemakkelijke taal om te leren.

    Spreek taal is niet zo moelijk.

    Helaas wonen we ver van Den Haag.

    Succes Joris (tu).

    De groeten,

    Rajan.

  • Joyce Carels

    Hoi Joris,

    Ik zoek ook iemand die mij les wil geven in Tamil.

    Omgeving Den Haag is prima.

    Tot nu toe heb ik alleen maar zelfstudiecursussen kunnen vinden.

    Dat spreekt mij niet zo aan.

    Er is ook een website die Tamillessen geeft: http://ccat.sas.upenn.edu/plc/tamilweb/

    Maar het liefst krijg ik gewoon persoonlijk les.

    Dus ook mijn vraag is: WIE in de omgeving van Den Haag IS BESCHIKBAAR OM LES TE GEVEN IN TAMIL? :)

    Hartelijke groetjes,

    Joyce

  • MariskaW

    Waar woon je dan Rajan?

  • anton

    volgens mij is het niet zo moeilijk een knowledge worker of medewerker van een multinational te vinden voor prive lessen. Het India Instituut in Amsterdam heeft een aantal malen een cursus voor beginners en gevorderden georganiseerd, bij voldoende belangstelling waarschijnlijk weer mogelijk!!!

    Ik will ook mijn Tamil beter leren spreken omdat ik 3 keer per jaar in Tamil Nadu verblijf voor projecten met kinderen, werkgelegenheid en eigen bedrijf

    Laat wat van je horen

    antonhonders@netscape.net

  • anton honders

    volgens mij is het niet zo moeilijk een knowledge worker of medewerker van een multinational te vinden voor prive lessen. Het India Instituut in Amsterdam heeft een aantal malen een cursus voor beginners en gevorderden georganiseerd, bij voldoende belangstelling waarschijnlijk weer mogelijk!!!

    Ik will ook mijn Tamil beter leren spreken omdat ik 3 keer per jaar in Tamil Nadu verblijf voor projecten met kinderen, werkgelegenheid en eigen bedrijf

    Laat wat van je horen

    antonhonders@netscape.net

  • Joris

    Joris van Eck Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik ben nu al een aantal keer in India geweest en

    > bezoek daar elke keer een weeshuis. De kinderen

    > daar praten tamil en hebben mij ook al een paar

    > woordjes geleerd. Maar nu lijkt het mij echt heel

    > leuk, als ik normaal met ze kan praten. In het

    > engels is dit toch beperkt.

    > Ik heb een zelfstudie cursus tamil besteld, maar

    > alleen uit een boek leren vindt ik toch lastig.

    > Mijn vraag is dus of er iemand ( liefst omgeving

    > Den Haag ) is die tamil les wil geven. Mag ook

    > tegen betaling.

    > Of als er iemand, iemand weet die les geeft in

    > Tamil, laat het mij dan weten

    >

    > Mijn mail is: meesterjoris4@hotmail.com

    >

    > Alvast bedankt.

    >

    > Joris van Eck

  • Rajan

    (tu) In Maasland (tu)