Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wordt gevaarlijk

  • shanthan

    Die is zo vals als u ‘zie u auteur naam’

  • djigie djigie

    Krishna???

  • shanthan

    zie onderwerp

  • umbee kajmutie

    Als er de 4de niets gebeurd ben jij dus een praatjes maker die de mensen nodig ongerust maakt. Als je nu terug schrijft; als er niets gebeurt de 4de dan lheeft he aan de gebeden gelegen, dan neem ik je helmaal niet meer serieus!!!

  • Chandra

    Hello Shanthan,

    U hebt gelijk hoor. Ik denk uw bericht ook bij de Singalese militairen bekend zijn. Want mijn zwager die woont altijd in Colombo en die werd opgepakt! 6000 rupees smeergeld betaald voor zijn vrijlating.

    Zo zijn de controles inderdaad scherper geworden. Verder Shanthan, reageer niet op de ongelovigen en ijdel aanbiders. Die zijn de dwazen. Want die willen geen advies en waarschuwing van GOD aanvaarden en gaan ze zelf de Almachtige op proef stellen.

    Dus als ik u was zou ik maar niet meer schrijven hoor. Wie oren heeft die hore! Dus u heeft uw verplichting al gedaan. Toch?

    Wij gaan niet zomaar afwachten Shanthan, wij doen gewoon wat God van ons verlangd.

    Groet van

    Chandra

  • Chandra

    Wat doe je daar in Thailand in Gods naam. Heb je geen vader soms? waarom gebruik je telkens een andere naam? Ben je wel goed in je hoofd? Of ben zo iemand die voor meerdere ……

  • Chandra

    U hebt wel gelijk hoor. Zoals u schreef er zou een gesprek plaatsvinden met de regering en de Tijgers. Want gisteren heb ik Deepam News gezien. En of dat nou de tweede of derde week van februari wordt, dat hebben de Tijgers nog niet gezegd!

    Dat heeft te maken met de 5 ontvoeringen van de 15 meedewerkers!

    En verder zal op de 4 de *het* wordt gehouden in Gale face. Dat is ook bijzonder.

    Toch?

    Groet,

    Chandra

  • umbee kajmuti

    Shantan ik denk dat je vrouw te veel drink of andere drugs gebruikt, want het door haar verspelde bloedbad heeft niet plaats gevonden( gelukkig). Voordat je onrust stookt hier op dit forum moet je eens nadenken bij wat je schrijft. Wie weet hoeveel mensen er in onrust hebben gezeten door deze post van jou. Ik dacht dat dit het tamil forum is ,maar schijnbaar gaat het alleen over sri lanka, en enkele geloofs fanaten die hier posten!!!

  • shanthan

    Beste Chandra,

    Bedankt voor je antwoord. En zoals je ook weet, wij hebben het tot 0% terugbrengen. Maar blijf wel bidden voor de vrede van Sri Lanka want de vredes

    besprekingen lijken te wankelen.

    God zegen u en groetjes van

    Shanthan.

  • Veerabahu

    Haaaa Haaaa Haaaaaa!

    Zo, zo Shanthan. Wat moet ik nou zeggen.

    Jouw vrouw heeft een droom en dat moet van Jesus zijn en je schrijft openlijk in deze site alsof dat God spreekt tot iedereen.

    Ik heb jouw al eerder paar vragen gesteld. weet jij nog?

    * In de naam van Jesus Portugesen, Nederlanders en Engelsen Grote misdaad gepleegt die wij nooit en ooit zal ervaaren in Srilanka. Is dat de liefde van Jesus?

    * Waarom hebben jullie verschillende kerken. zoals Orthodox, Anglican, Catholic, Protestant, Penhocost, Evangelische kerken, Morman, Jehova's Getuigen enzovoort.

    Wat is jouw God's antwoord op deze vragen.