Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Holy God

  • shanthan

    Beste Tamil lezers,

    Er is een kanaal beschikbaar via schotel genaamd Holy God.

    Helemaal gratis. Dus hoef je geen speciale kaart voor te hebben.

    Veel kijk plezier en God zegen u

    Groetjes

    Shanthan.

  • mohan

    Hallo Shanthen! Ik nodig jouw uit vvoor een Tamil Hindoe feest in Breda. reageer via deze site.

    Groetjes

    Mohan

  • shanthan

    Beste Mohan,

    Wat aardig van u. Maar het is mij ook te ver.

    Groetjes

    Shanthan.

  • mohan

    Hallo Shanthan!

    Volgende maand hebben wij eenTamil Hindoe Diensten in Assen, Zwolle en Arnhem. Toegang is gratis.

    Groetjes

    Mohan

  • shanthan

    Beste Mohan,

    Wat voor feest of dienst moet ik mij voorstellen?

    Groetjes

    Shanthan.

  • mohan

    Beste Shanthan!

    Het gaat om, Pooja (Poojai-Poosai). Bidden voor Srilanka en nog andere activiteiten. U kunt ook bij Poosari ( Hindoe Priest ) vragen stellen over Hindoeisme.

    Als u wilt, U bent van harte welkom.

    Groetjes

    Mohan

  • shanthan

    Beste Mohan,

    Bedankt voor uw info.

    Groetjes

    Shanthan.

  • Veerabahu

    Hi Shanthan!

    Jij discrimineerd andere gelovigen door jouw eerdere mailtjes. Als jij in Jesus gelooft prima. maar begin niet te zeggen dat jouwe religie is beter dan anderen. volgens mij jij bent fanatic Christen. Jij denkt dat jij 100 procent beter dan anderen.

    als jij naar religies geschiedenis kijkt dat mensen die in Bijbel ( Bijbel baseerde andere boeken als Thora het oude testament boek van Joden en Koran)

    in deze 3 boeken kan je vinden worden als Heilige oorlog tegen ongelovigen. Het oude testament of Thora, Bijbel en Koran heeft een basis. Profeten als Moses, David, Isa en noge andere profeten zijn te vinden in die 3 boeken. vanuit hun geloof Israeliten hebben tegen de ongelovigen altijd oorlog gevoerd.Omdat God (Jaweh-Jehovah) dat zegt. In de Bijbel heb je Oude en Nieuwe testament. Hier kun je ook zien oorlog woorden van profeten. Dat is ook een van de reden geweest dat Portugeesen alle Tempels in Srilanka en ook in andere landen vernitigd. (Kort geleden Taliban deed hetzelfde in Afghanistan) In het Koran zie ook worden als Heilige Oorlog. Want alle 3 boeken hebben hetzelfde profeten. In alle 3 boeken staat geschreven dat ze Hoogere mensen dan de ongelovigen. Godelose Europa is veel beter dan toen Gelovige Europa.

    Voordat je gaat andere religies fals noemen ga naar Bijbel College om jouw kennis te verbeteren of anders kom bij mij voor Bijbel Studies.

    Bijbel zegt: EEN BLIND KAN ANDERE BLING NIET WEG WIJZEN.

    Discussies over Religie en Politic brengt altijd ruzie onder mensen.

    Beordeel niet anderen vanuit je geloof.

    HET IS NIET WAT JIJ IN GELOOFT; HET GAAT OM HOE JIJ GEDRAAG.

  • shanthan

    Hoorders of daders

    19 Weet (dit) wel, mijn geliefde broeders: ieder mens moet snel zijn om te horen, langzaam om te spreken, langzaam tot toorn; 20 want de toorn van een man brengt geen gerechtigheid voor God voort. 21 Legt dus af alle vuilheid en alle uitwas van boosheid en neemt met zachtmoedigheid het in u geplante woord aan, dat uw zielen kan behouden. 22 En weest daders des woords en niet alleen hoorders: dan zoudt gij uzelf misleiden. 23 Want wie hoorder is van het woord en niet dader, die gelijkt op een man, die het gelaat, waarmede hij geboren is, in een spiegel beschouwt; 24 want hij heeft zich beschouwd, is heengegaan en heeft terstond vergeten, hoe hij er uitzag. 25 Maar wie zich verdiept in de volmaakte wet, die der vrijheid, en daarbij blijft, niet als een vergeetachtige hoorder, doch als een werkelijk dader, die zal zalig zijn in zijn doen.

    26 Indien iemand meent godsdienstig te zijn en daarbij zijn tong niet in toom houdt, maar zijn hart misleidt, diens godsdienst is waardeloos. 27 Zuivere en onbevlekte godsdienst voor God, de Vader, is: omzien naar wezen en weduwen in hun druk en zichzelf onbesmet van de wereld bewaren.

  • Veerabahu

    Hi Shanthan!

    het is zonde van je tijd. Jij tijpt hele bijbel tekst man. volgende keer stuur mij een Bijbel.

    Oh ja, als je tijd hebt lees Rooms 2 en 3.

    Als Jesus God is, Waarom moet hij gaan bidden tot God de Vader. Toen Jesus in de Kruis hing, Hij bad tot God. Als Jesus God is waarom moet hij gaan Bidden tot God. wie is dat God. Soomige van jullie zeggen dat Jesus is God, anderen zeggen Moeder Marria, Jehovah, Heilige Antonius. Waarom hebben jullie zoveel oneenheid. Waarom verschillende kerken. Rooms Katholic, Greeks, Russische, Ethiopische en Armeense Orthodoxe Kerken, Gerormde, Hervormde kerken, Baptiste Kerken, Kerk van Mormans, Evangelische Kerken en ik kan zo door gaan. Waarom?? In Gods naam zoveel probleemen tussen jullie.

    Als jij iemand wilt vanuit bijbelse woord vloeken moet je het met eijgen mensen doen.

    Alle relegies komen uit Azie.

    Jesus was In Bethlehem Geboren (Azie)

    Mohamad was in Mecca geboren (Azie)

    Budha was in India Geboren (Azie)

    Hidoeisme is in India Geboren.(Azie)

    Al die religieuze boeken waaren door Aziaten geschreven.

    Waarom ben je vanuit Katholic naar Evangelishe kerk gegaan??. en dat noem je bekering?.

    Ik heb geen probleem met religies aanhangers. maar je moet niet anderen discrimineren vanuit je geloof.

    In Srilanka zeggen ze alle relegies zijn gelijk. en ze gaan niet bemoeien met andere religies….. behalve jij Shanthan.

    Wat is jouw antwoord over Homo Sexual?

    Groetjes

    Veerabahu