Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

contact met nl

  • debbie

    heb je in noord sri lanka bereik met je mobiel??

    zitten er in noord sri lanka internet mogelijkheden, om contact te houden met het thuisfront??

  • Ravi & Bianca

    debbie schreef:

    >

    > heb je in noord sri lanka bereik met je mobiel??

    >

    > zitten er in noord sri lanka internet mogelijkheden, om

    > contact te houden met het thuisfront??

    Hallo Debbie,

    Ja je hebt in het noorden bereik met je mobiel. Mits je een mobiel hebt die tri-band heeft. Je mobiel moet verschillende netwerk frequenties kunnen ontvangen. Wij zijn in july een maand in het noorden geweest. We konden gewoon smsen en bellen. Internet heb ik daar niet gezien. Maar dan zou je daar moeten informeren.

    Waar ga je naar toe in het noorden?

    Groetjes Bianca

  • debbie

    ik heb orange free en een abbonement dus als goed is moet dat lukken, heb normala in thailand/ cambodja ook contact. Vroeg het me vooral af omdat ik in de tsunami gebieden ga komen, en anagezien er in het uiterste noorden nog niet veel hulp is geweest vroeg ik me dat meer af!!

    Hoop dat er wel ergens in de buurt internet mogelijkheden zijn.

    wie weet in een dorpje een uurtje in de buurt ofzow… weet de plaatsnaam zo even niet meer.

  • Ravi & Bianca

    Hallo Debbie,

    Wij zijn in aug. een maand in het noorden geweest om zoveel mogelijk getroffenen te helpen na de Tsunami.

    Het klopt dat er heel weinig hulp is in het noorden.

    Wil je foto's zien van de hulp die wij hebben geboden in het noordelijkste deel, of wil je informatie mail dan even.

    Ook kun je kijken op onze website www.helpsrilankanu.mysites.nl

    Daar kun je ons verslag zien.

    Groetjes Bianca